Lukijat

Evronin paluu...

Heiiih!

Joo, tulin kiduttamaan teitä nyt jo tähän aikaan, kun äiti tossa töihin lähtiessään sattu ohimennen herättämään mut..
Oottekos käyny vähään aikaan olokossa? No, siellä tilanne ois sitten tämmönen...
Ja arvatkaa vielä mitä? Mä oon ekassa! xD Brawoo, me! Joo, ja toi on ihan vasta otettu kuva, että tommosen verran ois viel aikaakin.  Ihan riittävästi että me voitais kiriä huipulle. xD Sanoo minä, joka ei osaa edes valmistaa hedemämehua vaan antaa hedelmät ja sokerikristallit Annelle, joka tekee niistä mehua. Meillä on kato kiva systeemi, kun mä en pysty tekeen sitä mehua. Nooh, kumminkin, onhan kaikilla aika paljon mehua...o.o

Ajattelin, että tekisin tänne blogiin erillisen sivun, jossa kertoisin jonkinlaista tarinaa. Mitäs tykkäisitte? Mä voisin alottaa sen joskus tälläviikolla, muta katotaan nyt vielä. Tekisin sitä aina niinkun pätkän kerrallaan, kun en jaksaiskaan kirjottaa koko tarinaa kerralla.

Täytyyks ton Faridin  seisoa tossa vartioimassa sua kuinka kauan? Nojaa.... Kesäretki, mahtavaa! Ja nyt kaikki Pandat pääsevät sinne! Myös ne, jotka eivät ole suorittaneet tehtävää "poikani on piraatti".Tai.. Niin minä luulin kunnes....

Taas tuo Evronin pahus... Ihan sigamega mahtavaa!
Kamaria miettii, mitä tekisimme mustalle pilvelle saaren yllä. Noh, mutta oikea puolisko on täysin aurinkoinen.

Huomasitte varmaan myös uuden ulkan? Teinkin sen jo tänään. Et näe sitä ehkä vielä, mutta päivitä sivu niin näet!
Kiittää ja kuittaa,
Toisen kerran,
Elvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti