Lukijat

Viimeinen Suippokorva!

Hei, pandaset!

Nyt, vihdoin, Kamaria on keksinyt keinon! Jiphii! Oon oottanu tätä koko viikon!

Noh, Kamaria kertoo, ettei voi itse loitsia merirosvosaarta, koska se ei kuulu Panfuun. Sitten hän selittää, että laivan hylyssä asuu Erakko, jolle voisi käydä puhumassa. Sinne siis!

No, Erakko ei ole tottunut vieraisiin... Joten hän alkaa tentata, olenko oikeasti Panfun asukas. Hän kysyy, kuka on linnan tornissa asuva noita. Kamaria, tietysti. Mutta se ei riitä. Hän tenttaa vielä pari kysymystä, ja sitten pääset sisälle.

Suippokorvapanda? :DDD Ihuna nimi! No, kuitenkin. Hän sanoo olevansa lajinsa viimeinen. Hän yllättyy kun kuulee, että merirosvosaaren yllä on tummia pilviä. Hän lupaa auttaa. Ei kuulosta kovinkaan pahikselta.



Nyt se alko meditoida. Tässä kestää taas viikko.. :/ No, aika hyvä meditoijam koska mä voin tanssia tossa ilman et se häiriintyy. :DD Ihan kiusallani.

Se sano mua pyöreäkorvaks! Söpöä!

Joo, en jaksanu laittaa kovinpaljoo kuvii. Mutta etteköhän te ny ymmärtäny mitä pitää seuraavaks tehä :D
Sori, kun en oo postannu pariin päivään. Ei oo oikeen ollu mitään kirjotettavaa. No, kuitenkin. Mä ja Laku pukeuduttiin taaas samiksiksi. Söpöä, eix?



Tossa on meijän ihania kuvia! ♥ Joo, tänään kaikki on mulle niiiin söpöä :D No, nyt meen pelaan jtn pelii.
Tuun postaileen ehkä huomenna. Ja näitä lukioita vaan tupruaa! Jos aattelee, että oon kirjotellu vasta alle  kuukauden! Ekassa kuussa mulla ja Ansulla ei ollu yhtään lukiaa! Nyt tarttisin vaan lisää kommia. Kiitti siis kaikista ihanista kommenteista! Muistakaa käydä lukemassa tarinan uudet luvut x)


P.s: Mitäs pidätte uudesta tassuttain kuvasta? Joo, se näyttää vähän sammakolta, enkä jaksanu värittää :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti