Lukijat

Elvi is back? :3

Hejj..

Tiedän että minun pitäisi olla ystävällinen mutta.. Kaikki kaikessa en ole c: Loppaan. Ensinnäkin olen muuttunut niin paljon tän tauon aikana ettei varmaan yksikään teistä tuntis mua..

Muistakaa, että tää oli toosi vaikeeta.. Koska tapasin niin ihania ihmisiä täällä.


Vaikka tän postauksen ajan kohta on keskiyö, olen järjissäni (tai niin järjissäni kun "rage" ernu voi olla *_*) Loppaan, for ever.

Ei nyt kiinnosta muistella vanhoja. Eikä kertoa seuraavasta siirrosta. Mulle riittää vaan kunhan ette muistele pahalla. :')

                                                             Viimesen, vähäisimmän,
                                                             ikimuistoisimman ja ikävällisimmän
                                                             kerran, Elvi :''(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti