Lukijat

Panfukamuja ;3

Heipsanssaa pandalit! x3

No saatiinhan me ne kokeet jo. Ja peräti etuajassa. :D Noo, fykestä sain 9, hyvä minä, ja matikasta 8-. Matikasta parempi kun ussasta, miten tää on mahdollista? :O

Okay.. Oon tässä ny miettiny, et mulla on panfussa aika paljon ihania ja ikimuistosia ystäviä.. Jotka ansaitsisivat siis ikioman postauksen.. Ja tässä se postaus on.

Anne129- Ihana irl ja url. Harmi, et me nähään niin harvoin. ;( Meillä on niiiiiiin mega kivaa kun me sekoillaan. :D Sillonkin me revettiin ihan täysil sitä maanantai-juttuu. xD

Laku56- Ihanaa juttuseuraa. Muistan sillon yks kerta, kun juteltiin sun puumajas huvipuistoist varmaan tunti. :D Ja sillon kun me pukeuduttiin samiksiks ja kaikkee muuta... :3

Ronima- Ystävällinen ja rauhallinen, mutta silti hauska. (: Yksi parhaista pandoista panfussa.

Minna-Keiju- Mahtavaa juttuseuraa. Muutenkin kiltti ja ystävällinen panda. :)

PandsuRous- Ei olla nähty viimeaikoina, mut kyllä mä vielä muistan sut. ;P En unohda vanhaa kunnon Roussia.

Ja pari muuta ihanaa tyyppiä.. ;) Mut tossa oli nyt kummiskin tärkeet.

Evron on taas panfussa.. Mahtavaa! -.- Aina tunkee kuononsa joka paikkaan.. No, eiköhän me selvitä tälläkin kertaa.. Pandat rulaa! ;P

Mitä tuumaatte, jos aloittaisin uuden tommosen tarinan? Voitte vilkasta tuolta "Evronin hirvittävä paluu" sivulta vähän sitä tarinaa. Kertokaa ihmeessä, jos teillä olis innostusta lukee. Mä ainakin jaksan kirjottaa, älkää surko. :P

                                                       Elvi


1 kommentti:

  1. Voisitko sä liittyä mun Panfu-blogiin? Kiitos!

    Karla

    VastaaPoista