Lukijat

Olokosta ;)

Helloo..

Ajattelin nyt tässä, kun vähänaikaa sitten tein postauksen "Panfupäiväni", niin että nyt kertoisin olokopäivästäni. Ette varmaan odottaneet, et mä kirjotan enää Olokosta, mut kyllä sielläkin tulee piipahdettua välillä (kiitos Anne, kun olit käyny laittaas mun tyyppii järjestykseen ;D). No, kuitenkin. Tämmösii mä oon duunaillu:

Eka katoin, missä vaiheessa oon.
No okei, jatketaan tosta ;D

Viittä vaille valmis.. Haetaas vielä maito tota
kilpikonna lääkettä varten.

Sitten taas venataan.. ARRRGHHH!!

No tuli taas lyhyt.. Ee voo mitää. Oottekos käyny jo tarkistaas ton blogin Joulukalenterin? Siellä on taas uus luukku. Tietenkin. Ja Panfun Joulukalenteristakin on löytynyt kamaa:


Takka. :3 Ei tassut palele Jouluna. Eli jos et oo viel hakenu, niin hakemaan vaan. ;D Piparkakku-piipertäjältä saa.

Ja olikohan mulla muuta..? Eips. Paitsi tietenkin onnea Annelle siihen leikkaukseen. Tai, se meni jo, mut toivottavasti meni hyvin. :) Okkeee, mro!


Psst, alotin sen Banniton Joulukuu kamppanjan.. Katotaan miten menee.. :''D



1 kommentti:

  1. Leikaus ei mennyt hyvin meidät meinattiin joutu tänään aamulla kello 9:00 lähtee Turkuun uusinta leiaukseen mutta ei sitten tarviikaan mutta nyt meidän pitää mennä vaihtamaan noi siteet joka sattuu ÄÄÄKKKS kauhistus nyt äiti puhuu niitten kanssa että mun pitää mennä sinne vaihtamaan ne steriilit eli siteet mut nyt äiti rahaa mua sinne kotihoito paikkaan! Moido! T:ansu-nasu!

    VastaaPoista