Lukijat

My Panfu Story

Hellou c;

Kun loin Pandani, en ymmärtänyt Panfusta mitään. En edes muista siitä paljoa, mutta muistan, että ensimäinen viikkotehtäväni oli Brunon kakkutehtävä. ;D Sain siitä palkinnoks lentsikan, mutta en varmaan sitäkään  ymmärtäny. ;D

No Sere, jos muistatte, loi sitten vähän mun jälkeen Panfun. Ja vähän siitäkin eteempäin, saatiin molemmat kulttikset. Aloin käymään toosi usein jäätelöbaarissa, ja sain hyviä kamuja. Yhtenä päivänä, kuitenkin eksyin Spindin, Tillervon, Garyn ja muitten bloggareitten seuraan. Ja jos niin ei olisi käynyt, en olisi tässä.

Eli sitten vähäsen myöhemmin, kun olin saanut selvitettyä vähän enemmän blogeista, päätimme tehdä blogin Annen kanssa. Muistan vielä sen hetken kun olin Ellan majassa, (siellä oli siis Ella ja sen myötä paljon porukkaa) ja tivasin Sasselta miten blogi tehdään. ;D No siinä silmänräpäyksessä blogimme olikin valmis.

No blogin kirjoittaminen, kuten varmasti meillä kaikilla, alkoi huterasti. Emme saaneet kovinkaan paljoa lukioita tai kommenteja. Sannivanilla kommentoi blogiamme kuitenkin päivittäin, kiitos siitä. No sitten siihen tuli se n. puolenvuoden tauko, kun Anne ei blogannut lainkaan. No, minä sitten pyoritin blogiamme parhaani mukaan.

Sitten tuli se aika, kun minä "loppasin". Keväällä 2012 aijoin siis jättää Panfu kokonaan. Joka oli virhe. Palasin siinä loppu kesästä sitten ihan vaan käymään Panfussa. Harkitsin asiaa pitkään, ja tulin tulokseen, että teen oman blogin.

Nyt tullaankin vaiheeseen tarinaa, jossa minulla on ihanat 12 lukiaa, ja erittäin paljon, erittäin ihania Panfu kamuja. Tarinan jatkosta emme tiedä, mutta sen tiedän, että se päättyy onnellisesti. :)

                                                                           Elvi ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti