Lukijat

999 sivukatselua!

Moro!

No tehän oottekin ihanasti katellu tätä mun blogia.. :33 999 sivukatselua ei oo mikään paha, vai mitä? Ja kohta tulee tuhanneees.. Awwwww!

Oileetekos jo olleet halloween pippaloissa? Mä olin.. Ja hauskaakin oli, lisää niistä viime postaukseta. ↨

Mutta, mutta.. Olen nyt saanut väsättyä sen adjektiivi runon. Eli jokainen saa laittaa 2 adjektiivia kommenttiin, ja otan sitten niistä ainakin yhden, riippuu kommaajien määrästä. Ja adjektiivi meinaa sitä, millainen joku on. Esim. värikäs, ärsyttävä, yms. Eli adjektiiveja tulemaan!

Mä ja Anne oltiinkin tänään jo pulkkamäessä. Hyvin liuku. Pulkalla ja liukurilla, mutta minisukset on vielä hiukan kohmeessa.. :|  Mutta, mutta.. Menkääs tekin sitten bilettämään tai pulkkamäkeen, mä lopetan nyt.. Moro!

                                                                   Térkuin:

2 kommenttia:

  1. Moi....
    Tääl nyt kun mie oon ni.. ni tääl on 1027 sivukatselua.... =3
    Mie en oo älynny kattoo panfublogii... joten kulttispäivä meni miult sivusuun... :(
    No... tuleehan niit viel..
    Moikka! Nähää!
    Terkuin: Eppe ♣

    VastaaPoista