Lukijat

Panfu plörinää..

Heidåå <33

Oon sit ihan sekasin.. Mut asiaan: Eli mä oon nyt tässä taas ruvennu panfuilemaan. Yritän postata tännekkin ainakin joka toinen päivä, tai ettei ainakaan jäisi niitä viikon rakoja. D: Mutta myös niin, etten tee mitään yhden tai kahden lauseen postausta..

Noo, Panfussa ei oo oikeen tapahtunu mitään. Eikä sen puoleen täälläkää. D: Ollaan sekoiltu Ansun kans jtn koko viikonloppu. Huomenna aattelinkin tulla kirjottamaan jonkun iiiison postauksen Panfusta, ja myöhemmin sillä viikolla sitten samallaisen olokosta. Mut en tiiä kirjotanko huomenna, kun meen kuitenkin hammaslääkäriin, ja mult revitään 2 hammast. D:

Huomasitte varmaan, et oon lisäilly vähän noit gageja. Mä oon linkannu muutamia panfublogeja sinne. Suosittelen kaikkia, jos ne linkit ees toimii. Ja jos sulla on nyt panfublogi, niin ilmotappa vaan niin pääsee tonne sivuun.

Annen kanssa ei olla vielä ihan alotettu sitä videoo.. Enkä nyt tiiä, alotetaanko vähään aikaan. Mut biisi ois jo suunnilleen valittu. Eka vaihtoehto ois tää. Ja toka sit tää. Eli kommaan 1 tai 2, kumpi miellytti enemmän. Ja jos ei tuu kommentteja, mä ja Ansu päätetään ist se biisi. Mut eipä mulla mitään muutakaan kirjottamisen arvosta. Sitten huomenna tai vähän myöhemmin lisää.

                                                          XOXO,
                                                          Elvi

2 kommenttia:

  1. Moi,
    mulla on kanssa, aika uusi, Panfublogi:
    http://molly19panfublogi.blogspot.fi/
    jos haluat lisätä sen noihin blogilinkkeihin :)

    VastaaPoista
  2. Okei. :) Tsekkaan heti. Ja voin lisätä.

    Kiitti kun liityit lukiaks ja kommasit..

    ♥: Elviira117

    VastaaPoista