Lukijat

Kaikenlaisia kuulumisia ;)

Heissan pandaturrit!

Mitäs te olette nyt puuhailleet? Mä en juurikaan mitään ihmeellistä. Odotan kyllä innolla sitä, että tuleen taas lunta, niin päästään pulkkamäkeen. Entä te?

Mutta eipäs vielä odotella paukkupakkasia. Mietitääs nyt vähän sitä halloweenia. Mitäs te aijotte silloin tehdä? (Oonko kysyny tota aijemmin..?) Mulla olis suunnitelmissa väsätä kamun kanssa jotkut halloween bileet niille. Karkki ja keppos kierrokselle en aijo mennä, koska sehän on vähän perinteisempää Amerikassa. Mutta kyllähän se kuullostaa jännältä. Ja tekevätkö ne sitten niitä kepposia perästä päin? No, meillä on pääsiäinen, tyydytään siihen. Toivottavasti Panfuunkin tulisi halloween bileet, tai joku halloween tehtävä. Sehän olisi suorastaan karmaisevaa!

Mun halloween ylis on kyllä vielä hiukan teko vaiheissa.. Se on siis piirretty. Tai katotaan nyt, siitä ei tullut ktllä yhtään hääviä.. Saatan muokata koneellakin jotain mukavan näköistä.. :) Tai siis, karmivan näköistä.

Ja tää oli nyt taas tällänen mailmanturhinpostausikinä. Mutta ei ole nyt oikein kiinnostusta väsätä mitään. Ja mun mielestä oon vähän parantanu muutenkin tätä postaus tahtia. :) Mutta se on pelkästään hyvä asia. Ja muistakaa myös äänestää tossa viime postauksessa sitä biisiä mun ja annen videoon. Jos ette äänestä, meidän mielipide ratkaisee. :) Mutta toivon silti ääniä. Nyt sanon kuiteskin moro, ja anteeksi ettei ollut kuvia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti