Lukijat

Mites mä tähän pääsin? :/

Hellooooo....

No niin tota mulla ois vähän asiaa... En tiiä, haittaako tää teitä tai jotain mut alan nyt kakistaa. xDD No tota että niin mä jään nyt pienelle lomalle tästä panfusta ja blogista. En tiiä, kauanko se kestäis. Kuukauden, kaks, kaksviikkoo, jotain semmosta. Mutta en todellakaan loppaa nyt, kun tää on vasta tässä vaiheessa. Oon vaan vähän laiska. MovieStarPlanet, nimises paikas käyn vielä jonkin verran. Nimeni on siellä Lovsu. Luulisin, että teen sen musavideon tauon jälkeen. Mietiskelen tässä sitten samalla näitä biisejä. Minkä valkkais ja mikä ois sopiva? yms. Kaikissa mun lempibiiseissä kiroillaan, tai niistä saa muuten vaan bannit, niin katotaan ny.  Mut suunnilleen nyt mun täytyis lähtee kouluun, matikkaa, liikkaa, hissaa, bilsaa, enkkuu, ja joku oli viel. No, lopetan nyt, ja jatkan kun taas jaksan. :) Tässä voi mennä jonkin aikaakin, en tiiä yhtään, mut tässä voi vierähtää jopa kuukausia. Kaikkee kivaa teille kummiskin!

                                                       ELVI ♥♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti