Lukijat

Kuulumisia

Hey. Tulin nyt vaan purkaan mun stressiä, et mulle ei oo mitään kuvii eikä sellasta. Mun koulu alkaa siis 14. Tiistaina, vaikka useilla se on varmasti alkanut jo aijemmin. No, oikeestaan nää lisäloma päivät ei ainakaan ilahduta mua, koska oon ihan hermoraunio! :D Meille tulee uus ope, ja kaikkee. Jännittää ihan sikana. Tulee myös uusii aineita: Fyke, hissa, ja sellasii. Useimmat kyll sanoo, et hissa on kivaa, mut kun mä kuulin mitä kaikkii ällötyksii siin selitettiin, en ollukkaan enää niin kiinnostunu. Voisitteko te kokeneemmat vähän kertoa, millasia ne uudet aineet on? Oon selaillu vähän Seren Hissan kirjaa, ja plääh mikä aine :DD No, eiköhän tästä kumminkin selvitä. Oon muutenkin jo aivan valmis ekaan koulupäivään. Olkalaukkuni odottaa jo eteisessä. Sen sisällä on vaan torkkari ja penaali. Harmittaa ehkä ihan hitusen, kun ostin sellasen Musta-Liilaa gootti penaalin, kun näin sitten myöhemmin kaupassa ihania kisu penaaleja. No jaa, se oli kylläkin aika iso, ja mulla ei oo mitään hirveesti penaalintäytettä. Vaan Yks kynänpätkä, AB kynä, Ihana kissakumi, ja tussi. En tiiä, mihin tarviin sitä tussia koulussa, mut se on mun penaalissa vaan siks, että yleensä kun aijon skannata kuvan, päällystän sen tussilla, niin se näkyy paremmin koneella. Nyt pitäs vielä keksiä, mitä laitan ylleni. Aattelin, etten kovastikkaan mitään kummallista, mut H&M ruutupaita, huivi, ja farkkushortsit. No, oikeestaan mun täytyy laittaa mun uudet joogahousut, koska oon hirvee vilukissa, niin kyll tulee helteessäkin kylmä. ;D Mua yhtäaikaa hermostuttaa, jännittää, karmaisee, ja ihastuttaa kouluun meno. Näkeehän sitä kamuja, ja saa vähän puuhaa niistä läksyistä. Kokeiden ja läksyjen alla jää kyll blogin pito kakkoseks, mutta enköhän jonkinmoisia tekstejä ehi pröökkäileen. :) Teidän harmiksenne, ihan vaan. En edes tiedä, miks mua jännittää, oonhan mä ollu koulussa jo niin paljon, et ei sen sen kummempaa pitäs olla, eikä mua ennen oo jännittäny tälleen. Yritän haihduttaa stressiä lukemalla, piirtämällä, ja nyt kokeilen jopa bloggaamista, mut mikään niistä ei auta. :( No, kyll mä tästä lukuvuoden mittaa tylsistyn, et älkää luulko et tykkään koulusta.
No, eiköhän tästä kaikesta selvitä. :) Oonhan mä pärjäilly jo neljävuotta. Muistakaa Keskiviikkoiset bileet!

                                                                Élvi

2 kommenttia:

  1. Heh, muaki jännitti vitoselle meno ja en halunnu kouluun... :D Tuntu vaan siltä, kun olin niin jännittynyt. Ei kannata hermoilla, historia on tosi helppoa ja mielenkiintoista ja siinä oppii uusia juttuja :) Itse pidän historiasta, koska sitä on niin helppo kuunnella ja oppia! Samaten fyke, siinä tehdään kivoja kokeita ja tehtäviä! ;)

    Tsemppiä kouluun ja tulevaan lukukauteen! =) Harjoitus tekee mestarin..

    - lovelyemilia Panfusta, oon jo lopannu 13.7. :)

    Ps. Ite oon nyt kutosella ja kaikki aineet on vaan tullu rankemmiks.... Kokeita 3 kertaa viikossa (:

    VastaaPoista
  2. Kiitti tooosi paljon, Emppu! Meillä oli jo eka historian tunti, ja kyllä se vaikuttaa ihan kivalta. Sullekkin kivaa lukuvuotta! ♥

    VastaaPoista