Lukijat

Piirrustelua ja Mestaruutta!

Hellooo!

Joo, ekana kysyn, että mitäs pidätte tosta puolipandasta? xP Joo, unohdin piirtää sille korvat.
Kuitenkin nyt julkasen sen täällä blogissa pandana.
Mulla ei oo nyt kauheesti aikaa kirjottaa, kun meen peseen mattoja mattopaikalle. Sieltä roskiksista löytyy kaikkee kivaa. Ehkä just siks suostun meneen sinne. :P

Ja arvatkaas mitä? Mä oon ihan just Olokossa mestari! Jippiii! Muistan vielä, kun olin alottelia tason alussa, ja oon tehny sen jälkeen aika paljon hommia. No, nyt alkaa se kaikki vaikein. Ei lohduta kovastikkaan...


Joo, mulla on vielä ihan hiukan toi oliiviöljy kesken, mutta sekin on kohta valmis. Sori, kun tästä postauksesta tuli nyt näin uber turha ja kaikkee, mut mulla oli ainakin asiaa :P Niin, voin ehkä kirjottaa tarinaani seuraavan luvun vielä tänään. Katotaan onnistuuko.


P.s: Älkää välittäkö tosta Mini-Viivistä, mutta en jaksa ruveta vaihtamaan sitä. Tunnustan. Ja sori, että toi kellonaika, mitä se näyttää, on ihan väärä. En tiiä, mistä se johtuu, koska meijän koneen kello on ihan oikeessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti