Lukijat

Vieraspostaus Ansulta!

Moii!

No, mä en jää nyt jaarittelemaan, vaan annan Ansun kirjottaa:

Moi! 

Eka on johdossa! Minä ja elwi olaan ekassa jee ja eka on johdossa!!!!
       Alempaa on vähän muokattu mutta se on toden mukainen.
       Tuo näyttää vähän oudolta mutta se on tilanne tällä hetkellä. klo 10:21
       Mutta tilanne muutui taas deika on johdolla 222.
       
       Nytten toiseen asiaan. mää olin vaihtokaupassa ja mulla on kiire.
       Siis sillä vaihtokaupalla oli kiire koska mulla oli hedelmät valmiina.
       
       Nyt me ollaan taas johdolla mutta en jaksa enää ottaa kuvaa.
       Elwi nauroi tota äkii.


                                           Hännätäin:
                                 
                                                     Ansu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti