Lukijat

Kesäisiä kimpsuja!

Hellooo!

Oletteko muuten hoksanneet uudet kuteet? Mäpä oon. Ne on tullu kyllä jo vähänaikaa sit, mut eiköhän ne vielä tähän postaukseen mahu ;)



Rentoa? Joo, ja vanhasta kuvastosta ainakin toi tukka. Kerkesin mä sitäkin nähdä sen verran.



No, oottekos muistanu tanssia paljon? Mä oon! Ja onhan prosentitkin kohonnu aikalailla.Kohta meillä ei ole enää lainkaan tummia pilviä tanssittavana. En olekkaan tiennyt, että tanssiminen voi olla hyödyllistä.
Uusi ulkka on muuten saapumassa. Teen jonkun koulunalkuyliksen. Jeps, en enää mitenkään pysty kiertämään sitä, että koulu ihan oikeasti alkaa taas :s
Saatoitte jo huomata, että nyt munkin blogissa on chat! Rullaa vaikka heti vähän alaspäin, niin näet sen.



Ajattelin tässä pikapuoliin alkaa tehdä uutta videota. Musa on jo mielessä ja muuten valmis, mutta vielä se tekovaihe puuttuu. Niin, ja viitsinkö edes tehdä videota? Tässä on minun yksi ennen tekemistäni videoista. Kannattaako siis tehdä enää uutta?

Joo, tää on tällänen aika segö, ja silleen mut kattokaa silti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti