Lukijat

Harrastus, Tyhjäntoimitusta vai Hyöty?

Hello...

Joo, oon vähän miettiny (joo, vähän. Viimeset 2 s..) tätä blogi juttua, että käykö tää enemmän tyhjäntoimituksen puolelle? :D Kukaan ei lue, kommaa tai edes osota käyvänsä täällä blogissa joskus. Painakaa tuota "luin" nappia, jos vilkaisit. :) Se saisi mut paremmalle tuulelle. Älkää sit luulko, että loppaisin blogin, tai koko Panfuilun sen takii, et mull ei oo lukioita, yms. koska koen tän enemmän harrastuksena kuin kuuluisuuden ekana askeleena. Tykkään kirjottaa tätä blogia, ja jos ette halua lukea tätä, en voi kyllä siitäkään moittia, mutta mä kirjotan näin.

Haukuin nyt teidät heti alkajaisiksi. :DD No, kuitenkin. Mulla ois teille kerrottavaa. Siis muutakin kuin sättimistä. Nimittäin... Huomenna on kultapandapäiväää! Mahtavaa, saan vaihdettuu mun rumat kuteet. :D

Muistakaa tehdä kartan tehtävät, ja mennä bileisiin! Luulisin, että viikonloppuna tulee uusi ulkoasu, kun toi koulunalku ylis ei oikeen enää sovi aikakauteen parin päivän päästä. Tänään tu.li muuten ekat läksyt. Matikkaa... Mä niiin rakastankin sitä.. xP Menin heti koulunjälkeen sitten kamulle tekeen niitä, vaikka sitä ei voi kyllä sanoo läksyjen teoksi, vaan sohlottamiseksi. Ei tullu mitää kuvia eikä mitään muutakaan jännää, mut oon nyt mummon koneella. Mut postailen tässä taas. Oon myös aatellu pitää pientä lomaa tässä blogin pidossa, kun on niin paljon kaikkee muuta. Tarinaan on tullut uusi luku. En ookkaan päivitelly sitä sivuu vähään aikaan. Heyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti